Juhtkiri. Vallutada maailm

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakala logo
Sakala logo Foto: «Sakala»

Kui Viljandi päritolu idufirma Wisemile hinnanuks äpi abil taksoteenuse vahendamise võimaluse elujõulisust oma kodulinna elukutseliste sohvrite arvamuse põhjal, jäänuks see sündimata. Isegi kui osa kohalikest taksojuhtidest on valmis selle tarbeks nutitelefoni ostma ja rakendust proovima, kehitavad nad üldiselt selle kõige peale vaid õlgu. Moodsale inimesele võib see 2016. aastal üllatav olla, ent valdaval osal Viljandi taksojuhtidel ja väidetavalt ka nende kundedel on endiselt klahvidega telefonid.

Muidugi pole Viljandi selles osas mingi erakordselt konservatiivne kants. Vastupidi, olukord on kõigi eelduste kohaselt samasugune mis tahes teises Eesti väikelinnas.

Ometi on Wisemile’i uus rakendus peagi kasutamisküps. Ja veel enne seda, täpsemalt järgmisel nädalal hakkame nägema, kuidas sama firma meeskonnal läheb Eesti suurimal äriideede võistlusel «Ajujaht». Targad pead valisid selle idee seal 30 parema hulka. Nemad nägid selle taga head mõtet ja – mis peamine – tugevat äriplaani.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles