Jääradadeks muutunud kõrvalteed panid bussijuhid valiku ette

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui see buss lõpetas eile Sultsi ja Paistu vahelisel teel kraavis, siis mitu teist bussijuhti otsustas libeduse tõttu otsa ringi keerata. Lõplik valik jääbki alati roolikeeraja teha.
Kui see buss lõpetas eile Sultsi ja Paistu vahelisel teel kraavis, siis mitu teist bussijuhti otsustas libeduse tõttu otsa ringi keerata. Lõplik valik jääbki alati roolikeeraja teha. Foto: Marko Saarm / Sakala

Hetkel, kui Aidu kaudu Sultsist Paistu sõitev buss hakkas jäisest mäest alla libisema, pidi selle juht Arvo Meri  kiiresti otsustama, kas suunata 11 inimesega sõiduk esimesel võimalusel kraavi või riskida pikema liuga, mis võinuks lõppeda teeäärses tiigis.

Eile hommikul tekkinud olukorda ülimalt ohtlikuks nimetanud Automeni bussijuht tunnistas, et ta poleks pidanud seda teed sõitma hakkamagi. Et aga maanteeamet polnud hommikul hoiatust andnud ja sõitjad olid ringiga arvestanud, läks Meri heale õnnele lootes siiski riskile.

Samal ajal kui buss istus tagumise otsaga kraavis, jõudis kohale teehooldusfirma Eesti Keskkonnateenused soolapuistur. Töömehed hindasid peegelsileda jääga kaetud tee seisukorda mäe otsast ja otsustasid, et ei julge soolatama hakata, sest on suur oht bussile selga sõita. Samas polevat sool meeste jutu järgi nii libeda tee puhul ka kõige efektiivsem, sest see hakkaks alles mõne aja pärast jääd sulatama.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles