Küsitlus: kui lihtne või keeruline on praeguse pakasega autot käima saada?

Lea Margus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Voldemar Kikkatalo
Voldemar Kikkatalo Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Silvi Maasikpalu, klienditeenindaja

«Mul on Volkswagen bensukas ja – jumal tänatud – siiamaani on hästi käima läinud. Märtsis saab alles aasta vanaks. Väikseke ta mul on ja enda jaoks ostsin, õues seisab ja mingit erilist kunsti ei ole käivitamisel. Panen ainult katte esiklaasi peale.»

Jaan Kolk, pensionär

«Varahommikul sai vaeva nähtud, väheke soojendatud kella viie paiku. Muidu nende ilmadega ei ole eriti muret olnud, natuke raskem on, aga käivitub. Ka see on abiks, kui esiots on kaetud. Vanasti kaeti Vene autodel ka radikas kinni, läks kiiremini soojaks. Aku peab olema hea, diiselautol eriti.»

Voldemar Kikkatalo, raietööde juht

«Ei olnud erilist probleemi, väheke venitas küll. Aga läks käima, nii minu oma kui ka abikaasa auto. Muidu oli hommikul päris külm, miinus 27 kraadi, aga kui auto on garaažis, siis saab masina tööle ikka.»

Dea Margus, noorsootöötaja

«Kaks päeva ei ole autoga sõitnud, nüüd tegi käivitamisel ainult hädist häält. Külma ilmaga ongi alati keeruline. Just täna on vaja Pühajärvele koolitusele sõita, proovisime teise auto pealt käivitada – ei aidanud. Seega jääbki täna oma autoga sõit tegemata, õnneks saab sõber transpordiga aidata.»

Sven Udras, metsamees

«Kuidas käima läks? Paljulubavalt. Ja kiiresti, kuigi masin seisab väljas ja üks silinder ei tööta. Nii et tegelikult ei oleks tohtinud käima minna – mis tähendab, et Subaru on väga hea auto. Külmaga probleeme ei ole.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles