Külmakraadid tapavad akusid, aga mitte ainult

Karl-Eduard Salumäe
, Sakala arvamustoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vägevad külmakraadid on tühjaks imenud nii mõnegi auto aku (1). Pakasega võib aga kapoti all muret valmistada ka mõni teine koht. Paljudel autodel on aknapesuvedeliku paakides (2) ära külmunud liiga väikse külmumistemperatuuriga pesuaine ning mõnel kütusefilter (3). Diiselmootoriga autodel võivad käivitumist takistada väsinud eelsüüteküünlad (4).
Vägevad külmakraadid on tühjaks imenud nii mõnegi auto aku (1). Pakasega võib aga kapoti all muret valmistada ka mõni teine koht. Paljudel autodel on aknapesuvedeliku paakides (2) ära külmunud liiga väikse külmumistemperatuuriga pesuaine ning mõnel kütusefilter (3). Diiselmootoriga autodel võivad käivitumist takistada väsinud eelsüüteküünlad (4). Foto: Marko Saarm / Sakala

Autovaruosade poodidel on arvatavasti just neil päevil talve kõige kiirem aeg: vaevalt jõuab äsja uue aku ostnud kunde uksest välja astuda, kui saabub järgmine ja küsib sama asja. Autotöökodadel tuleb aga lahendada kõikvõimalikke külmaga seotud tõrkeid.

Nii Auto-Moto kaupluse juhataja Andres Nurk kui Carstopi Viljandi teeninduse meister Hannes Kivistik kinnitasid eile, et krõbedad miinuskraadid on toonud palju tööd, kuid klientide teenindamisega hätta pole nad jäänud.

Andres Nurk ütles, et piisav akude tagavara on poes olemas, ning Hannes Kivistik lausus, et seni on nad suutnud kõik autod sama päeva jooksul ette võtta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles