Kliendi kõne eest ei tohi rohkem raha võtta

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tarbijakaitseamet selgitab ettevõtjaile koostatud juhendis lühinumbrite kasutamise reegleid, mille järgi peavad nood lepingulistele klientidele pakkuma suhtlemiseks telefoninumbrit, mis on põhitariifiga.

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski tõi välja, et ettevõtja klienditeeninduse telefoninumbril helistamine ei tohi tarbijale kaasa tuua põhitariifist suuremat väljaminekut ehk tarbija peab lepingulistes küsimustes saama helistada laua- või mobiiltelefonile kehtiva paketipõhise hinnaga. Ettevõtja võib kasutada ka lühinumbrit, kui sellele ei rakendu kõrgemat tasu.

«Sellise nõude eesmärk on kaitsta tarbijat täiendavate ootamatute tasude eest olukorras, kus ta juba lepingulise kliendina soovib telefonitsi näiteks täpsustada lepingu tingimusi, esitada kaebust või taganemisavaldust,» selgitas Turetski.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles