Loosiauhinda võita pole niisama lihtne

Kristiina Baum
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Apollo ja Rahva Raamat eristuvad teistest koolitarbeid müüvatest kauplustest sellega, et loosivad üle Eesti koolikampaanias osalejate vahel välja auhindu.

Rahva Raamatu turundusjuht Airi Ilisson-Cruz nimetas käimasolevat kampaaniat küll koolikampaaniaks, samas selgus tingimusi uurides, et kauplusest sooritatav ost ei pea ilmtingimata olema koolis vajaminev asi. Loosimises saavad osaleda kõik ja kampaaniatingimused määravad ära, mida selleks peab tegema. Näiteks tuleb suurema summa eest sooritatud ostu puhul poes kohapeal täita ja üle anda loosikupong. Ostu­tšekk on vaja alles hoida loosimise lõpuni ja auhinna kätteandmiseni.

Kampaania peaauhind on reis välismaale. Lisaks loositakse kümnete tuhandete ostjate vahel välja kümme kinopiletit ja sama palju kinkekaarte.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles