Kodumaine vastutustunne vastamisi välismaiste kampaaniahindadega

Kristiina Baum
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui kampaaniates innustatakse lapsevanemaid kõiki koolitarbeid ühest kohast ostma, siis on ka neid, kes soovitavad ostud sooritada jupi kaupa. Ranitsa, pinali, käärid ja muu säärase võib soetada sel nädalal, samas kui vihikute ja kaante ostmise võiks jätta tulevasse nädalasse, kui õpikud ja töövihikud on lastele juba kätte antud.
Kui kampaaniates innustatakse lapsevanemaid kõiki koolitarbeid ühest kohast ostma, siis on ka neid, kes soovitavad ostud sooritada jupi kaupa. Ranitsa, pinali, käärid ja muu säärase võib soetada sel nädalal, samas kui vihikute ja kaante ostmise võiks jätta tulevasse nädalasse, kui õpikud ja töövihikud on lastele juba kätte antud. Foto: Merily Šmidt / Sakala

Käesolevat nädalat võib nimetada kooliasjade ostmise kõrgajaks. Kui suured keti- ja raamatupoed meelitavad kampaaniatega, siis pisemad, aasta ringi kontoritarbeid müüvad kauplused pole hinnaralliga liitunud, vaid pakuvad hoolikalt valitud kvaliteetkaupa. 

Neil, kes asuvad sel nädalal kooliasju soetama, on ehk hea teada, mis põhimõttest lähtudes poed oma kaupa valivad.

Viljandi bussijaama hoones tegutsevas kooli- ja kontoritarvete kaupluses Knopka, mis kuulub eestimaisele osaühingule Charlot, alustati tegevjuht Kuno Pindmaa sõnul algava koolihooaja kauba valimist ja tellimist juba eelmise aasta oktoobris. Nagu Pindmaa märkis, püütakse valikut täiendades muu hulgas silmas pidada eri vanusegruppe ning seda, et riiulitelt leiaksid midagi nii poisid kui tüdrukud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles