Ka välismaalt tellides on ostjal õigused

Annika Poldre
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Välismaalt tellimine ei pea olema nagu põrsa kotis ostmine.
Välismaalt tellimine ei pea olema nagu põrsa kotis ostmine. Foto: Elmo Riig / Sakala

Tarbijakaitseameti juures tegutsevale Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusele tehtud riikidevaheliste tarbijakaebuste arv on kümne aasta jooksul enam kui viiekordistunud.

Kümne tegevusaasta jooksul on eestimaalaste igapäevaste ostude hulgas kasvanud piiriüleste tehingute ja nõustamiskeskusele esitatud kaebuste arv.

«Piiriülesed tehingud, eriti internetikaubandus, muutuvad Eesti tarbijale järjest kättesaadavamaks, pakuvad laiemat kaubavalikut ja soodsamaid hindu,» rääkis keskuse juhataja Kristina Vaksmaa. Samal ajal muutuvad tehingud keerulisemaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles