Eesti inimesed on kampaaniate usku

Sten Mahov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Sakala

Viljandi ketipoodides tehtud toidukorvi hinna võrdlusest selgub, et endiselt saab selle odavaimalt kätte Maximast. Hinnavahe teiste ketipoodidega võrreldes on aga väiksem kui kunagi varem.

Säärast hinnavõrdlust on Sakala teinud juba päris mitu korda. Kui algul võrdlesime ainult eri kaupade tavahindu, siis hiljem lisandusid kõiksugused soodus-, kampaania- ja kliendikaardipakkumised.  

Poodides ringi käies ei võtnud me igas tooterühmas arvesse ühte konkreetset toodet, vaid kirja läks omasuguste seas odavaim. Et toiduainete pakendid on eri mahuga, on tabelisse märgitud kilo-, liitri- ja tükihind. Võrdlesime 16 toiduainet.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles