Nurgatagune asukoht annab tunda kauba müüginumbrites

Sigrid Koorep
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ehkki Brigitta Äri juhataja Maarika Sibritsa sõnul teeb ruumirohkus poeskäigu klientidele mugavamaks, pärsib heameelt see, et Centrumi esimeselt korruselt teisele kolinud kauplust ei leia inimesed sageli üles.
Ehkki Brigitta Äri juhataja Maarika Sibritsa sõnul teeb ruumirohkus poeskäigu klientidele mugavamaks, pärsib heameelt see, et Centrumi esimeselt korruselt teisele kolinud kauplust ei leia inimesed sageli üles. Foto: Marko Saarm / Sakala

Kui ratastoolis klient ütles Brigitta Äri juhatajale Maarika Sibritsale, et nüüd ta hakkab kirja- ja kunstitarvete poes isegi rohkem käima, sest Centrumi keskuse teise korruse ruum on avaram, leidub neid, kes kolinud kauplust üleski ei leia.

«All oli meil kitsas,» kinnitas Maarika Sibrits ja lisas, et kui kaubanduskeskuse esimesele korrusele tulid uued rentnikud, pidi tema pood kõrgemale kolima, ent probleem on juhataja sõnul selles, et inimesed ei leia neid sealt nurgast enam üles.

Juba mai algul asukohta vahetanud poele lubati toona üht klaasseina, mis Sibritsa sõnul palju päästaks, sest siis oleks kaup kohe trepist tulijale näha. Praegu veel klaasseina pole ja see, et inimesed kauplust ei märka, on mai müüginumbrites tunda andnud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles