Viljandis asuva piimatööstuse kaubamärk meeldib tarbijatele

Marko Suurmägi
, peatoimetaja asetäitja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tere Viljandi tootmisosakond
Tere Viljandi tootmisosakond Foto: Elmo Riig / Sakala

Uuringufirma TNS Emor andmetel kuulub Eesti kõige meeldivamate kaubamärkide ehk brändide esikolmikusse Tere. Selle piimatööstuse tooted valmivad suures osas Viljandis Raua tänava tootmisüksuses.

Eesti meeldivaimate brändide edetabeli esikolmikusse kuuluvad Kalev, Maxima ja Tere. Kalev on olnud Eesti elanikele ülekaalukalt meeldivaim kaubamärk alates 2009. aastast, mil TNS Emor viis läbi esimese sel metoodikal põhineva uuringu.


Esikolmiku järel mahtusid esikümnesse (tähestikulises järjekorras) ETV, Google, Leibur, Rakvere, Selver, Skype ja YouTube.

Eesti rahvusest elanike edetabelis on mitte-eestlastega võrreldes kõrgemal kohal eestikeelsed meediakanalid ja Facebook. Mitte-eestlaste edetabelis on eespool PBK, Rakvere ja Tele2. Kui mitte-eestlastel on Maxima koos Kaleviga edetabeli tipus, siis eestlastel Maxima esikümnesse ei mahu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles