Kunded kurdavad kahe kontori kokkukolimise üle

Karl-Eduard Salumäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reedel seati postkontoris sisse uus järjekorrasüsteem, et klientide teenindamine läheks ladusamalt. Esimese päeva põhjal oli sellest abi.
Reedel seati postkontoris sisse uus järjekorrasüsteem, et klientide teenindamine läheks ladusamalt. Esimese päeva põhjal oli sellest abi. Foto: Marko Saarm / Sakala

Sakalaga vestelnud eakate viljandlaste sõnul on pärast seda, kui Eesti Energia esindus Eesti Postiga ühisesse kontorisse kolis, asjaajamine varasemast märksa ebamugavamaks muutunud.

Energiafirma kliendid tõid välja, et Centrumi kaubanduskeskuses asuvas kontoris napib ruumi, järjekorrad on pikad ning pole kohta, kus saaks ooteajal jalga puhata.

Posti tänaval oli parem

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles