Postifirma kaldub eelistama elektriliseks muudetud ratast

Aivar Aotäht
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ümberehitatud elektrijalgratta aku asub pakiraamil kandekohvrite vahel, elektrimootor on pedaalide juures keskjooksu all. Juhtraual annab infot spidomeeter.
Ümberehitatud elektrijalgratta aku asub pakiraamil kandekohvrite vahel, elektrimootor on pedaalide juures keskjooksu all. Juhtraual annab infot spidomeeter. Foto: Villi Heinsalu

Pärast mitmenädalast Hiina elektrijalgrataste katsetamist lasi Eesti Post elektrimootori külge panna kirjakandja tavalisele jalgrattale ning kaldub eelistama just sellist sõidukit.

Eesti Posti haldusosakonna juht Villi Heinsalu ütles, et ettevõtte enda idee läks  katsetamisele alles läinud nädalal, kuid juba saab seda tehasetoodangust paremaks pidada. Proovisõiduk on kasutusel pealinnas.

Kolme Hiina elektrijalgratast katsetasid kirjakandjad septembri kolme nädala jooksul mitmes linnas, sealhulgas Viljandis. Paraku olid need sõidukid Heinsalu sõnul liiga rasked, ebamugavad ja aku kestis vähe.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles