Klientide suur huvi tõi Selverisse lisatööjõudu

Aivar Aotäht
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nii palju tasuta kliendikaardi huvilisi kui nüüd Viljandi uues kaupluses, pole Selver viimastel aastatel Eestis näinud.
Nii palju tasuta kliendikaardi huvilisi kui nüüd Viljandi uues kaupluses, pole Selver viimastel aastatel Eestis näinud. Foto: Marko Saarm / Sakala

Centrumi Selveris on avanädalal ostlemas käinud rohkem inimesi, kui pood ise arvata julges, ning alguses tõmbas see naabruses asuvast Rimi kauplusest kliente vähemaks.

Centrumi Selveri juhataja Ruth Kuusk vaatas eilegi infoleti ja kassade juures olevat saba ja rõõmustas klientide üle. «Klientide huvi on uskumatult suur, me ei osanud seda prognoosidagi,» lausus ta.

Kuusk märkis, et suure hulga klientide paremaks teenindamiseks on pood palganud lisatööjõudu. Millist kaupa inimesed kõige enam soovivad, on tema sõnul raske välja tuua, sest ostetakse tavapäraselt kõike. Esimesel päeval ehk läinud reedel oli enim nõutud banaan ja viinamari, mida osteti ligi 800 kilogrammi, ning forell umbes 500 kiloga. Ka kohv läks hästi kaubaks.

Omapärase rekordi on kliendid püstitanud Selveri infoleti taga. Nagu ütles Selveri avalike suhete juht Annika Vilu, pole viimastel aastatel kuskil mujal Eestis selle kaupluseketi kliendikaardi vastu ilmutatud nii suurt huvi kui nüüd Viljandis.

Eile hommikuks oli Viljandi Selver saanud ligikaudu 3000 avaldust tasuta Partnerkaardi väljastamiseks ning palju neist on jõutud ka välja anda.

«Suur nõudlus tasuta kaartide järele uue kaupluse avamise ajal on tavapärane, aga 3000 on siiski suur arv. Enamasti jääb see 2000 kanti,» hindas Vilu. «Ilmselt on Selver aastaid tagasi suuremate kaupluste puhul veel rohkem tasuta kliendikaarte väljastanud, kuid kahjuks pole mul neid andmeid käepärast.»

Tasuta Partnerkaarti sai taotleda eile hilisõhtuni ning iga päev sabatas selle nimel infoleti taga pidevalt paar-kolmkümmend inimest. Tänasest on kliendikaart tasuline, kuid varem avalduse sisse andnud inimesed, kes ei mallanud sappa seisma jääda, saavad oma kaardi poe kinnitusel tasuta kätte, kui uuesti läbi astuvad.

Centrumi Selveri avamine mõjutas sellest paarsada meetrit eemal Uku keskuses asuvat Rimi kauplust. Rimi pressiesindaja Katrin Bats ütles, et Selveri esimestel päevadel käis Rimis mõneti vähem inimesi kui tavaliselt.

«Aga selline olukord läks üsna ruttu üle ja nüüd käib meil jälle tavapärasel arvul kliente,» kinnitas ta. «Eks see ole üsna loomupärane, et kui uus kauplus avab uksed, lähevad kõik uudistama. Kui aga võrdleme kesklinna Selveri ja Uku Rimi suurust, on selge, et Rimis on natuke suurem valik.»

Bats lisas, et kliendile on kaks ligistikku asuvat poodi muidugi hea võimalus endale meelepäraseim kaup välja valida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles