Repliik: Kas vihata või mõelda?

Gert Kiiler
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Gert Kiiler
Gert Kiiler Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Eilne päev tõi uudise, et maailmakuulus Coca-Cola Company koondab tuleva aasta aprillist üle 60 töötaja ning viib tootmise Eestist Leetu ja Poola. See kogus internetis rohkesti kommentaare ning kiire pilk nendele kinnitas vana tõde, et kirjaoskus ja internetiühendus ei pruugi eeldada mõtlemisvõimet.


Coca-Cola Company Eestist kadumine on tähelepanuväärne majanduslik signaal: peale selle, et töötuid tuleb jälle juurde ja suur summa maksuraha jääb saamata, tekitab see nii mõneski ettevõtjas kahtluse, kas ikka tasub investeerida riiki, kust säärane nimekas firma ära kolib.



Paraku ei keskendunud enamik uudise kommenteerijaid neile majanduslikele aspektidele, vaid hoopis hõiskas rõõmust, et «solgitootja» siit viimaks ometi lahkub,  justkui kaoksid koos tootmisega ka kauplustest kõik firma tooted.



Parastamise juurde käisid muidugi vanad ja suuremas osas ümber lükatud linnalegendid selle maailma ühe populaarsema joogi jubedatest keemilistest omadustest.



Loomulikult pole Coca-Cola mingi tervislik jook. Aga milline limonaad seda on?


Mis siin ikka muud öelda, kui et pimesi vihata on lihtsam kui kaasa mõelda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles