Tasuta ostukorvi on Viljandis saanud kaks inimest

Sten Mahov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Novembri keskel alanud Selveri kampaania «Parima teeninduse vägitegu», mille ajal võib mõni kaua kassasabas seisnud inimene saada ostukorvi pandud kaubad tasuta, on tekitanud elevust ning paljud kahtlevad, kas selline võit on ikka võimalik.

Kuu ajaga on Viljandis saanud tasuta ostukorvi siiski kaks inimest. «Kahjuks ostukorvide sisu avaldada ei saa, aga ühe maksumus oli üle 35 euro ja teine jäi pisut alla üheksa euro,» täpsustas Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.

Üle Eesti on tema jutu järgi saanud tasuta ostukorvi sisu 70 inimest.

Number 7

Niisama aga ei saa siiski midagi. Annika Vilu sõnul peab tasuta ostukorvi saamiseks olema täidetud eelkõige kaks tingimust: inimene peab kassajärjekorda seisma seitsmendana või kaugemal ning järjekorras olema oodanud rohkem kui seitse minutit.

«Kui inimene on kolmas ja ootab seitse minutit sellepärast, et tema ees olijatel on suur ostukorv, siis tema tasuta ostukorvi sisu ei saa,» selgitas avalike suhete juht.

Neile kahele tingimusele lisaks peab kliendil olema kaasas isiklik kehtiv püsi­kliendi Partnerkaart või LHV/Swedbanki Partneri krediitkaart.

Tasuta korvi sisu õigust ei ole siis, kui poes on avatud kõik kassad. «Sellisel juhul oleme endast andnud kõik, et neid järjekordi kontrolli all hoida,» sõnas Vilu.

Samuti on kauplusel õigus jätta tasuta ostukorv vormistamata, kui on kahtlus, et sobiv olukord tekitati pahatahtlikult ja meelega.

«Kui tekibki kahtlus, siis saame kaameratest järele vaadata. Üldiselt aga jälgib kaupluse administraator olukorda ning kui on näha, et sabad on hästi pikad, ei ole põhjust kaamerast üle kontrollida,» rääkis avalike suhete juht.

Palgast maha ei lähe

Tasuta ostukorvi ei saa ka see klient, kes pole valmis töötaja märguande peale suunduma lühema järjekorraga kassasse. Samuti ei tohi pärast tasuta ostukorvi õiguse tekkimist kaupa korvis välja vahetada või sinna midagi juurde panna.

«Kui klient on need tingimused täitnud, võib ta pöörduda kaupluse infoletti või administraatori poole ning talle vormistatakse tasuta ostukorv,» lausus Annika Vilu.

Ostukorvide sisu maksumus ei lähe maha klienditeenindaja palgast, vaid hoopis kaupluse kuludest.

«Pühade ajal loodame kõik kassad töös hoida. Aga päris kindlasti on 21. detsembri õhtul ja vahetult enne pühi järjekorrad ikka pikad. Soovitame inimestel paar päeva varem poes ära käia, sest siis on palju rahulikum,» ütles Annika Vilu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles